• فارسی
  • English

توضیحات پیگیری زمان کار

ثبت زمان تمامی کارها و فعالیت های خود به صورت کاملا ساده و راحت. ابزاری فوق العاده برای کسانی به شغل آزاد دارند.
  • امکان پیگیری زمان تمامی فعالیت ها به همراه قابیت ثبت توقف موقت در هنگام کار
  • ذخیره میزان بهای دریافت شده برای فعالیت ها و بهایی که هنوز پرداخت نشده است.
  • یادداشت گذاری هنگام پیشرفت پروژه
  • ایجاد چندین پروژه با زمان بندی متفاوت
  • ذخیره در فضای ابری

The description of Time Tracker (Work Time Sheet)

Project Log delivers everything you need to track your work time fast and simple. It's the best timesheet app for android. Built for freelancers.
Features:
? Time Tracking / Timesheet:
Track your work time inclusive pauses. Keep overview over running timers via lockscreen-notifications even when the app is not in the foreground.
? Invoice Management:
Keep overview over already paid work hours on your timesheet. Automatically calculate the open amount of not yet paid work hours.
? Notes:
See the progress you made on your projects.
? Project Management:
Create multiple projects to have multiple timesheets. Change your hourly rate with support for different currencies.
? Cloud Backup:
Project Log automatically syncs your timesheets using your google account when backups are enabled in the google account settings. Learn more here: goo.gl/mTXb6H