توضیحات خطوط جنگ
خطوط جنگ یک بازی استراتژی الهام گرفته از جنگ جهانی اول است. در کوه های آلپ با ایجاد واحدها، گرفتن ترانشه ها، سربازخانه ها و کارخانه ها نبرد خود را آغاز کنید. از رودخانه های صلیبی که هنگام بارش باران بالا می آیند برای نابود کردن پل ها و زمین های ذرت استفاده کنید.
دستورالعمل ها:
هدف از این بازی، عبور از میدان جنگ، وارد شدن به اردوگاه دشمن است، که انجام این کار مستلزم استخدام دقیق واحد و زمان بندی پیشرفت استراتژیک می باشد.
واحد ها با فشار دادن دکمه ها در پایین صفحه استخدام و کنترل می شوند.
امتیاز چند نفره در گوشه سمت راست بالا با پاداش های پول و قدرت دیده می شود
سنگربندی در طول زمان ارتقا پیدا می کند
سربازخانه ها و کارخانه ها می توانند به منظور ایجاد واحدهای نزدیک به میدان جنگ باشند.
The description of Trenches of War
Trenches of War is a fast-paced World War I-inspired strategy game. Battle through the Alps by spawning units and capturing trenches, barracks, and factories. Cross rivers that rise when it rains. Use or destroy bridges and cornfields that may aid or deter your maneuvers.
INSTRUCTIONS:
The goal of this game is to cross the battlefield and enter the enemy camp. Doing so will require careful unit recruitment and strategic advancement timing.
Units are recruited and controlled by pressing the buttons at the bottom of the screen. The rightmost button tells three troops to advance to the next trench, the leftmost button tells three troops to halt advancing. Soldiers, flamethrowers, and tanks are capable of advancing into enemy trenches, snipers and artillery will only advance when a trench has been claimed. To access elite units, press and slide up on the Sniper, Tank, and Artillery buttons.
Money trickles in automatically overtime but is also rewarded for killing enemies, capturing trenches, and when a crate falls into your territory.
Killing enemies contributes to a power meter. When this power meter is full, a power-up (speed boost or immunity) is activated for a few seconds.
The score multiplayer in the top-right corner contributes to money rewards and power-gain.
Cornfields blind basic infantry, providing some cover for troops attempting to cross them.
Rivers slow soldiers down to 3/4 of their normal speed when it is sunny and 1/3 of their normal speed when it is raining.
Trenches upgrade over time to acquire barbwire.
Barracks and factories can be captured to spawn units closer to the battlefield.
Development Team:
Vashta Entertainment
Bret Black - Programmer/Designer/Producer
Shane Draper - Music and SFX/ Designer
Willem Ytsma - Graphics